Lusten..?

Vart fan tog pulgglusten väg?
Fast det var kanske för mycket begärt att tro att det skulle fortsätta så bra som det gjorde i söndags..men ändå! ;)
Idag fick ju till och med tillåtelse av min kära samhällslärare att stanna hemma för att skriv, men hur går det då..? Inte alls rent ut sagt. Och ska jag vara helt uppriktig så har jag liksom inte ens plockat fram grejerna. Hahahaha! Åh, så typiskt mej. (Tänker skylla på ADHD'n) ;)
Och om typ två timmar ska jag hämta ut mina små mördarsniglar från barnförvaringen, och då kommer jag ju att skylla på att jag inte kan plugga då heller eftersom barnen är hemma. Sen när barnen väl somnat, ja då kommer man ju skylla på att man är trött och bara vill vara..
Det håller ju fan inte. Inte när man är så korkad och erkänner det. Hahaha. Men vad fan! ;)
Sen var det ju det där förbannade engelskaprovet som jag blev så glad över att det blev uppskjutet tills på onsdag så jag skulle hinna plugga. Onsdag råkar visst vara i morgon nu helt plötsligt så det kanske är på tiden att öppna bokhelvetet nu då innan sniglarna kommer och "sölar"..

Fick även tillbaka mina uppsatser på svenskan idag.
Tjoho! MVG på alla tre. *Klapp på axeln* ;)
Det får allt bli en guldstjärna idag igen asså!

*

Jag har minsann en vän som inte är riktigt klok måste jag bara säga. Hahaha!
-Majsan din galning! ;)
Vi slog vad om en grej igår. Eller rättare sagt, hon slog vad om en grej igår. ;) Och jag kan säga att jag är mäkta imponerad och alldeles, alldeles strax har hon faktiskt vunnit detta vad. Kanske till och med redan nu. Hahaha.
Vet dock inte om gratulationen ska gå till henne eller mej, men jag blir i alla fall skyldig henne en sushi-dejt, och det kan det ju vara värt. Haha!
-Heja dej mitt alldeles egna lilla mongo! <3

 


Nä nu får jag väl se till att öppna dom där förbannat tråkiga engelskaböckerna.
Så tack å hej så länge. ;)
//San

 

image description

 

Majs
2012-05-08 @ 14:43:30

whoooho fan va kul ;-)

mami
2012-05-08 @ 22:17:04

Najs Grattis ändå läser du ju knappt på grymt puss...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0