Jodå

Lite verkar boet absolut ha funkat. :)
Har endast haft påhälsning av två små kräk sen jag satte upp det. Och vem vet, dom kanske var synskadade, och då kan man ju faktiskt inte begära att dom ska se det jätte stora boet i taket. Eller så kanske dom hade ADHD och var för jävla stressade eller för jävla adrenalinkicksbenägna..
Sen upptäckte jag att jag hade ett litet as inne också. Den lille fan surrade omkring i fönstret precis vid balkongdörren, och kanske var det den som "ropade" på hjälp..
Nu är den i alla fall jävligt död och kan inte ropa något mer, och dom synskadade kanske ska uppsöka en optiker någonstans och ADHD-getingarna kan väl få en concerta eller två om dom nu har svårt att koncentrera sej..!

Fast två är ju verkligen helt okej om man jämför med hur många som ville mörda mej tidigare idag. ;)
Och då har jag till och med ätit på balkongen utan en ända besökare. :)
Så jag får nog faktiskt säga att jag rekommenderar Vespo Zon varmt.

image description
Gah! Vad läskiga dom ser ut då!

Lite har jag väl fått pluggat idag. Men allt är inte klart.. Och någon lust har jag inte heller. :-/
Det är ju för mysigt att bara sitta här på balkongen och lösa korsord. ;)
Men men, får la ta tag i det om en stund igen.

Hej så länge!
//Sän

 

 

Johanna
2012-05-20 @ 17:24:19
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Va bra det verkar funka :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0