Jävla as!

Nu har familjen åkt och jag skulle nyss gå ut och sätta mej på balkongen och plugga. Men det var bara att springa in lika fort som jag kom ut. Det kryllar av getingar på min balkong så fort det är lite värme ute.. Jävla as!
Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och mamma "sticka" ner till Blomsterlandet och köpa det där låtsas getingboet som jag skrev om för några veckor sen. :) Bara att hålla tummarna för att det faktiskt funkar nu också!

Jag hatar getingar!
Jag är inte rädd för asen, men jag vill fan inte ha dom på mej och definitivt inte på hela min balkong..! Grr!

Återkommer med info vid ett senare tillfälle. ;)
Hej så länge.

image description

Johanna
2012-05-20 @ 13:16:52
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Hoppas det funkar med ett sånt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0