Jaha

Då var denna fredagen också slut strax då. Fan vad tiden, dagarna, veckorna, månaderna och

åren går för jävla fort.. :-/ Var finns nödbromsen?

 

 

image description

Och vad ska man hitta på i morgon tro..?
Min make är la för söt.. Jag har alltid sagt att om han skulle lämna mej för någon annan så skulle det vara för min mamma. ;) och förut så kom han på att han skulle ringa till tanten och säga att han saknade henne. Haha. (egentligen tror jag att just det där handlade om att han saknade hennes kaffe..) ;)
Vet inte vad dom kom fram till, kanske dit i morgon..? Jaja, något kommer vi väl på. :)

Men nu ska jag göra mej klar för sängen.
Nattinatti

 

image description




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0