Jaavla shiiit

Gah vad trött jag blir på mej själv ibland asså! Jag skulle ju plugga ikväll jöh.. Men vad hände med det då..? Ingenting. Pust!

Förut så kändes det verkligen som om jag på riktigt skulle fått gjort massor innan det var dags för sänggång i afton, men sen fastnade jag ju givetvis med massa annan skit på internet (som vanligt..) och nu är motivationen och orken som bortblåst. Gah säger jag bara!
Och i morgon förväntar sej min svensklärare att jag ska har gjort klart min berättande uppsats, läst ut min bok och påbörjat min skriftliga redovisning av boken..
Den berättande uppsatsen tycket jag personligen att jag var klar med redan första gången jag skickade in den, och jag fick i och för sej skit bra kommentarer om den, men så vill hon tydligen att man ska skriva i process och därför så ska man då göra om lite här och var.. Och sånt kan fan inte jag. Jag skriver samtidigt som jag tänker och det blir oftast bra då, men jag kan liksom inte gå in och ändra lite här och där i efterhand, då låser det ju sej bara eftersom tanken om det jag ska skriva inte finns där då.. Så tack vare hennes jävla processkrivning så kommer jag ju behöva skriva om alltihop.. Vilket i sin tur resulterar i att jag skjuter på det och stör mej på henne och uppgiften..!
Min Bitterfitta-bok har jag fortfarande bara kommit halvvägs i. Att få tiden och lusten att räcka till till att sitta och läsa är inte det lättaste med två små sniglar och en massa annat skolarbete som ska göras + att hemmet ska skötas och lugnet ska prioriteras någonstans också..
Jaja, det löser la sej. Kan nog hinna göra eller läsa lite i morgon på morgonen efter jag lämnat barnen på dagis. ;)

Nu är det snart dags för Big Brother skiten också. Ska bli förbannat jävla skönt när det är slut på söndag. ;) För det går ju inte att inte titta så länge det visas. Hahaha. *Trams!*
Kanske kan jag få läst lite innan jag somnar sen också. (Om nu någon eller ens jag själv trodde på det där..) ;)

Äh skit på er!
HejHej! :)

 

Sanna
2012-05-30 @ 21:59:46
URL: http://carlssonsanna.blogg.se/

Vad fin blogg du har! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0