I..I..Ikeeea!

Japp det blev minsann Ikea idag. :)
Middagen slog vi på stort och åt där. Haha. Men det blev inga skålar.. Min man som så jävla sällan säger nej sa faktiskt nej idag. ;) Han tyckte allt att det fick räcka med porslin i hemmet.
Hur kan han vara så dum och säga nej till porslin..? Har han missat att det inte är så många år kvar tills det finns två PMS-damer i huset. ;) Mohahahaha! Det kan vara bra att bunkra upp..
Eller så får jag väl bli så arg för att min man sagt nej så jag blir tvungen att kasta lite porslin efter honom, och då måste vi ju åka till Ikea och fylla på i alla fall. Visst är jag smart?! Det är fan så jag förvånar mej själv ibland asså. ;)

Fast lite kan jag väl kanske hålla med honom.. Fast det skulle jag ju aldrig erkänna ju.. ;) Så glöm det jag just skrev och skvallra för fan inte för Freddan. Hahaha!
Skit bara att den lilla fan är inne och snokar på min blogg.
Jaja, jag får väl bjuda på det den här gången då.

För utom det så har jag två mördarsniglar till salu. Eller bortskänktes till och med.
Jo så skrev jag!! :-0
Alla så praktsvin kan bara ta och knipa igen för det är fan inte alltid så mysigt med barn. Allra minst när dom gör att för att bråka med varandra och med sina föräldrar.. Gah! Det är så man vill slita håret av sej ibland.
Men dom är söta när dom sover! :) Det är ju alltid nått..
Och snart är jag ju 37 år, och då jävlar Helena! ;)

Nä, nu ska jag fortsätta att njuta av tystnaden. :)
Nu har jag fått spytt av mej.
Hej hej!

image description

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0