Halvledig

Eftersom Thea inte mår alls bra på dagiset och inte vill gå dit mer så var ju tanken att Thea skulle vara hos sin gudmor på dagarna denna veckan medan jag är i skolan. Men nu är Majsan dålig, så Thea blir kvar i skogen hos farmor och farfar istället. :)

Ungen kommer förmodligen tycka att den lösningen är hur bra som helst eftersom man kan springa ut och in hur man vill, mata hönorna, leta efter maskar och bara få vara ensam med gamlingarna. ;)
Men jag kommer ju inte få träffa min lilla Essi på en hel arbetsvecka nu ju. :( Men huvudsaken är ju att hon mår bra. <3
Tonni kommer nog att tycka att det är skit konstigt och fråga tusen gånger om dagen efter sin syster. Fast han kommer nog också att tycka att det är lite gott att få mamma och pappa för sej själv. ;)

image description

Snart kommer mina killar hem och då ska Tonni stoppas in i duschen och sen är det dags för kvällsmat och läggning. :)
Och ikväll är det BB Live. ;)

Hej än en gång!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0