Gäsp!

Gäsp, gäsp, gäsp,.! Trött som fan! Men inget halsont i alla fall. Just nu känner jag ingenting faktiskt. Inte mer än tröttheten då förstås. ;) Men den finns ju alltid här på morgonen när man måste gå upp. :-/

image description

Vädret är minsann blandat idag.. Pust!
Hur kunde det gå från värsta asvarma sommaren till kallt, blåsigt och tråkigt över bara en natt..?
Åh, vill ha mer fina, varma, goa sommardagar!!!

image description image description

Snart ska jag ju upp oavsett hur jävla trött eller inte jag är..och sen till skolan och sitta med engelska hela förmiddagen.. Därefter ska jag, Fredrik och Tonni åka till Ragnar. Världens bästa läkare! :)
Han är för jävla bra mot oss, men framförallt, han tar Tonni så jävla bra! Bättre än mej ibland. Hahaha! ;)
Får inte glömma att säga till Ragnar att jag vill att vi ska kolla om Tonni är allergiskt pollen. Det verkar ju i alla fall så. :-/

image description

Nämen va fan, dags att gå upp..
Ha en bra dag.
Hej så länge allesammans! :)

 

 

mami
2012-05-30 @ 07:41:30

Låter däremot som du e allergisk, för det känns som man e p g att få förkylning, men sen blir det inget.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0