Gårdhäng

Barnen var lite hängiga igår, så jag tänkte att det kanske var någon skit på G och bestämde mej därför att det var bäst att ha mina små sniglar hemma idag.
Men det var ju tydligen falskt alarm..
Och jag som verkligen behövde plugga inför provet som eventuellt är idag.. :-/
Det går inte alls kan jag ju säga då.
Mina barn är inte så lugna och snälla.. Och varje gång jag ens öppnar boken så hittar dom på något nytt.
Tänkte att det kanske skulle gå lättare om vi gick ut, då kanske dom kunde tänka sej att låta mej läsa i lugn och ro.
Men nej nej..!

Jaja, det får väl bära eller brista då.
I värsta fall får jag väl bara göra om provet en annan dag. :-/
Det hade bara varit så surt eftersom det förra provet gick så bra. Men det är bara att acceptera att plugg, barn och ADHD inte är det lättaste. ;)

Nu är det inte långt kvar innan mannen kommer och löser av mej och jag ska åka och göra bort mej på engelskan. :)
Så jag får väl samla ihop mina små sniglar och mina prylar och gå upp å börja med lunchen.

Hej på er!
//San

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0