Förste Maj!

Idag är det väl också en sån där lurig dag va..?
Förr var jag grym på att lura skiten ur folk den förste april/maj, men nu för tiden vet jag inte ens vad man skulle kunna luras med.. "Åh jag har vunnit massa pengar" eller "Vi försöker få ett barn till" eller..asså jag kom fan inte ens på några fler dåliga skämt liksom. Haha!

Jaja..
Idag tog jag och Thea igen den förlorade sömnen från igår morse när Tonni väckte oss. ;)
Thea sov till strax efter nio och jag sov fram till strax före tio!
Hur gott som helst. ;)
Det är för jävla tur att jag har en sån underbar make som alltid låter mej sova på morgnarna när han är hemma! <3

Men å andra sidan låter jag han sova rätt gott på nätterna. ;)

image description

Den här bilden tog jag natten till igår på min lille man.
Tänk liksom när man kommer in i sovrummet vid tre på natten efter att "skvallerexpressen" har gott varm i örat i några timmar, så tittar man ner i sängen och Fräddfan syns först inte till. :-/ Hum.. Och så går man lite närmare, och jodå, där ligger något. ;)

Nu sover ju typ Fredrik så här varje natt så man förstod ändå ganska snabbt vart man skulle kolla efter karl'n. ;)
Jag fattar bara inte hur man kan sova sådär.. Helst med hela huvudet in under kudden och täcket ända upp. :-/
Jag hade fått panik. Haha.

Men nu ska jag väl börja göra mej i ordning, kolla av hur familjen mår och se om vi ska bege oss till Tholo och Tattisen. :)
Så hej på er!

//San

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0