Brrr!

Idag är det fan inte varmt ute asså. :-/
Tänk att man gick i långklänning tisdag, onsdag och torsdag. Då var det minsann jätte varmt och gott! Men igår och idag är det istället pungkallt ute. :( Blåser som fan gör det också.. Pust!
Just nu tittar solen fram lite emellanåt i alla fall. Inte för att det blir så mycket varmare.. Men ändå!

Ont i halsen har jag idag också.. Hum.. Inge bra dag idag.. *Nä jag är inte bitter..*
Eller va fan, det blir vad man gör det till. ;) Då är bara frågan vad man ska göra idag. Kanske åka till Ikea och köpa dom där skålarna som jag och Majsan såg när vi var på Ikea sist.
Jag älskar Ikea! Skulle kunna bo där. Haha. Tänk var gött det hade varit, då hade man sluppit det där med att vilja göra om hela tiden.. När man tröttnat på ett rum, ja då flyttar man bara in i nästa. ;) Det hade varit något det.
Frågan är bara vad personalen och vakterna hade sagt om jag kom med min lilla familj och massa packning. ;)

Nä nu skippar vi fantasierna och tar en kopp te istället.
Hej så länge.
//San

 

Majs
2012-05-05 @ 12:30:23

Jag tycker du ska köpa skålarna och boxarna till kidsens rum! ;-) nått måste man ju få glädja sig med när vädret inte gör det! Btw tror ja personalen va lite orolig sist vi va där (i klippan soffan) om vi hade bosatt oss ;-)

Sanne
2012-05-05 @ 12:59:45
URL: http://ninna.blogg.se/

Haha. Det tror jag också.

Det var ju nästan så illa att jag blev det också. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0