Upp och hoppa

Då var det väl dags då..
Och jävla, fan i helvete, smärtfan är fortfarande kvar.. Detta har och är nog det absolut värsta i PMS-väg jag någonsin upplevt.. :(
Och alltihop är mammas fel..! Ja, det är väl från den jäveln jag har ärvt det! ;)

Äh det är väl inget att hänga läpp för.
Ska snart väcka mina små, söta mördarsniglar, klä på oss, traska till dagis och sen får vi väl se hur det blir.
Som det känns just nu, så kommer jag behöva krypa till och från dagis för att det gör för jävlans ont. :(
Så troligast är väl att man trampar hem, lägger sej på soffan och pluggar hemma. Det blir nog bäst så.

Jaja, god morgon och adjö så länge. :)

mami
2012-03-21 @ 08:27:03

FLÅT ....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0