Tråkigt..

..jävla väder idag. :(
Jag som hade hoppats på att det skulle vara lite gött väder idag så man kunde gått en mysig promenad och låtit Thea cykla lite. Men när vädret inte gör som jag vill så sätter jag mej hellre på tvären och stannar inne och pysslar eller något istället.

*

Herre min fan, idag har det gått två veckor sedan Pierre Nilsson försvann.. Vart har gossen tagit vägen..?
Lever han, är han bragd om livet, har en olycka inträffat, hålls han fången..? Man verkar inte veta mer idag än vad man gjorde för två veckor sen.
Eller vet någon något?
Personligen tror jag att han håller sej undan av en eller annan orsak, eller att han snart hittas av någon fiskare eller något i den stilen. :-/ Och någon VET något..
Sjukt konstigt är alltsammans i alla fall, det kan vi nog alla skriva under på..

*

Äh om man skulle ta sej en dusch i alla fall kanske.
Något får man väl hitta på hur som helst, annars klättrar väl snart mina små mördarsniglar i taket av tristes.
Så vinkivink! :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0