Tillbaka..

Ja då är jag tillbaka efter helgen, utan vidare värst mycket bloggande, och tillsammans med mej är också måndagen, sommartiden och pluggandet tillbaka..

Det har varit en toppen helg faktiskt!
Glada miner, ansiktsmålning, shopping, cykling, mommo på besök, sandlådehäng, bulle och saft i solen OCH värsta härliga vååååårvädret. :)
Ni som brukar läsa, det går inte att ta miste på vilken årstid jag uppskattar mest eller? ;)

Idag får jag skippa första lektionen då jag igår kväll upptäckte att jag hade tid hos Lena idag.
Åh vad jag skäms som inte har hört av mej sen jag började skolan.. :-/
Men fan, så kan det bli när hövvet är fullt av allt annat, stress och djävulskap..
Men idag så! KKAB och Lena Here I Come!
(eller om ett par timmar asså..)

Näh, nu är det dags att smyga upp och börja göra sej i ordning, väcka sniglarna, lunka bort till dagis, ta en rask promenad hem, fixa det sista och sen ta bussen mot heden och Lena.

Tänkte bjuda på lite bilder från helgen också ju, men det får jag göra från en dator sen. För jävla pilligt att fippla med det från mobilen. ;)

Vinkivink så länge! :)

 

mami
2012-03-26 @ 12:07:51

Cykla mera jäää




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0