Seriöst..?!

Gaaah! Jag har fan så jävla problem med vissa ljud, och framför allt när jag ska behöva vakna av ljudhelveten också..

För det första skulle jag nästan kunna tänka mej att gå och sätta på datorn, gå in på Skatteverket, skriva ut skilsmässopapper, skriva på dom och sen slå dom så hårt jag bara kan i ansiktet på FräddFAN, typ varje natt. Han gnisslar liksom tänder så där jävla frenetiskt.. Gah!
Men honom kan jag ju i alla fall med att putta på, slå till eller sparka till och be honom vända på sej och HÅLLA KÄFTEN STILL!
(Jag älskar min man..) ;)

Men jag kan inte med att putta, slå eller sparka till min treåriga son.. Eller kan med..? Jag skulle aldrig göra det, inte ens peta till honom på armen, eftersom det skulle innebära att han skulle vaknat helt.. Och för er som läser här så vet ni ju att gossen är lättväckt som få och att jag är en morgontrött människa..

Idag vaknade jag till ljudet av när min son ligger bredvid mej och suger på sin napp som han förmodligen har gnagt något litet hål i, så det lyckat komma in spott i sugdelen..
Så jag skulle inte bara behöva höra på det lite störande ljudet från vanligt nappsug utan också ett hårt "klick-liknande" ljud också..
Asså helvete, jag fixar fan inte sånt.
Tillslut "vände" jag mej om lite snabbt i hopp om att hans sömn skulle "störas till" så att han skulle vända sej om och i samma stund ta ett nytt tag om sin spottiga/vakuum jävla napp.. Men icke.. Vände mej hastigt igen.. Nej, ingen reaktion..
Tillslut blev jag så störd av ljudfan att jag petade honom lite i sidan för att han ska komma av sej i sugandet.. då vände han i alla fall på sej, men nappen släppte han inte in lite luft till eller tappade som nu ändå var min tanke.
Nej nej, istället låg han nu med ljudet rakt i mitt öra.. GAH!
Så ja, jag gick tillslut upp, en halv timme för tidigt för detta störande jävla ljud.. Och det gick fan inte att "stänga av" det heller.

Grrr, vad jag blir på dåligt humör av sånt där asså.
Om det nu var så att jag behövde förtydliga det för någon som ändå läst ända hit.. :-/ Det framgår ändå kanske..? Haha!

Nä dags att sätta lite fart här.
God jävla morgon på er!

 

mami
2012-03-07 @ 08:41:26

Maindfulnes....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0