Ojdå..

Jag somnade ju fan igår..
Så något plugg blev det ju inte då tydligen. :-/ Ojoj.
Och massa missade samtal/sms..
Men det var ju det jag skrev igår, folk kommer snart somna lite när som och lite var stans. Och det gjorde jag ju. ;)
Gött var det i alla fall!

Kollade fb sidan nyss.
Hjälp, det blir bara värre och värre, och allt fler går ur gruppen. Och jag förstår det. Det har verkligen helt spårat ur där inne.. Som jag skrev i bloggen innan.. Tragiskt.
Viktigast är väl för f'n att Pierre kommer till rätta?!

Äh!
Nu är det dags att hoppa in i duschen, få upp mina små sniglar och sen lubba bort till dagis.
Provet idag ska ju bli jävligt spännande. :-/ NOT!
Men det är ju faktiskt uppskjutet av en bra anledning.. Frågan är bara om min lärare tycker det, eller om man ens ska förklara det med det..
Aja, det löser sej, får väl göra det bästa av situationen bara. ;)

Ha en skön morgon allesammans.
Tack och hej!

 

image description




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0