Nanat!

God eftermiddag!
Gú så gott jag har sovit. :) Man gör ju gärna det när dom tryckt armen full med morfin.
Fast Tonni har INTE fått något morfin inte, och han sover lika gott han.
Han är förvisso inte helt bra än den lille rackarungen. :(

När jag var klar på sjukan så tog vi en sväng förbi BK. Vi sket i sushi'n som jag var så sugen på innan.. Snacka om att jag var hungrig.
Tonni som är lite risig i kistan, fick bara chilicheese till lunch.

Skojja..

Idag ska min goa make göra sin mumsiga tacogratäng, (typ det enda han är riktigt bra på att laga ;)) Och för Tonni blir det majsvälling.

Nä om man skulle kämpa sej upp ur sängen kanske. ;)
Hejsvejs!

Mina små mördarsniglar. <3

 

mommo
2012-03-01 @ 19:53:52

Busungar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0