Lördags kvällen är här..

Nu är mina små sniglar nerbäddade, maken sitter i soffan och glor på televisionsaparaten och själv sitter jag och kollar runt på internetet.
Socialt om mysigt.. Nja. ;)
Inte måste man väl sitta i knät på varandra 24 timmar om dygnet. Hahaha.

*

Usch kan inte släppa detta med Pierre Nilsson, och än mindre efter att man stod vid hans anhöriga för bara några timmar sen.
Även om det var hemskt och tyvärr verkligt innan det också givetvis, men nu gick det helt att ta på.
Det är verkligen någon som fattar en hel familj/vänner, och dom är verkligen ute och letar.
Dom ger inte upp, och dom går på allt som kan tyckas vara små saker att gå på. Dom måste det, dom måste orka kämpa.
Och vad hade man inte själv gjort?

Folk "bråkar" liksom med dom för att dom skulle ha tappat förståndet eftersom dom tror på saker som medium sagt. Men allvar..?! Dom vill till varje pris hitta sin man/son/bror/vän osv..
Tänk er själva om det var ni som stod utan en jävla aning om vad som hade hänt någon ni älskar. Hade man inte själv gått på allt som gick att gå på, även om det kanske hade känts en smula luddigt..? Jag tror nog det va.
Jag hade garanterat gjort det i alla fall, allt som kunde få hem den jag saknade.

Jag håller alla tummar jag kan för att han ska hittas.
Och det är sorgligt att ingen sjunger ut. Fy fan! En vecka..
Hans lilla dotter. Tänk på henne.
Hennes pappa är borta, och hur ska hon förstå det..?!

Hua.
Nä, tack och hej!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0