Hemma

Hjälp vad jag var genom frusen och öm i fötterna..
Men det känns för jävla bra att man varit ute och gjort vad man kunnat i alla fall.

Jag och Helena gick omkring i gamlestan och sen bort mot slakthusområdet, fram och tillbaka längs vattnet vid slakthuset och bort mot röde orm. Sen mötte vi upp en grupp vid slakthuset, då kom mamma också. Därefter åkte vi bort och gick vid typ kviberg vid säveån, sen åkte vi bort till marieholmsgatan, gick på en gångbro över till Hisingen, och sen tillbaka, åkte runt där lite och då hittade vi ett ställe som verkligen stämde in på mediumets beskrivning, tog bilen tillbaka till gruppen vid slakthuset. Då kom Fredrik och hämtade Helena.
Jag, mamma och ett gäng åkte tillbaka till dit där jag, mamma och Helena nyss var.. Jag och Malin traskade sen en bra bit på marieholmsgatan, och sen tillbaka.
Vi var även inne på ställen, men utan resultat. :(
Sen tillbaka och samla alla igen.. Polisen kom förbi med varsin glass i högsta högg och frågade hur det gick för oss.. Öh..? Hur går det för er..? Fan gör polisen ingenting eller, har dom lämpat över allt ansvar på allmänheten..?!

Gah! Jag har varit hemma i typ en och en halv timme och jag har fortfarande inte fått upp värmen helt..
Asså jisses så stel man var efter mer än fem timmar ute..
Fem timmar och jag frös, (trots att man hela tiden röde på sej) och Pierre har varit "ute" i över en vecka..?

Asså, det var så fina människor överallt och stämningen var, trots allt, oerhört fin. Folk var trötta och ömma i hela sina kroppar, men höll ändå upp skenet.
Det kändes självklart jobbigt att åka ifrån dom som var kvar, men är man för trött så gör man tillslut inte så mycket nytta. Det är verkligen bäst att man "byter av".
Jag tror inte att folk tänker ge upp förrän man hittar honom.
Och fan, han borde ju finnas snart. Inte går man väl bara upp i rök liksom.
Dags att börja prata..! Någon vet alltid något..!
Kom igen..!

*

Nu ska jag ta och få i mej något i magen, pussa mina barn god natt, kolla på BB och sen ska det bli väldigt skönt att sova.
Jag är heeeelt slut. Även om jag gått en himla massa, så har ju hjärnan jobbat på hög varv också.
Håller alla mina tummar.

Tack och hej!

image description

(Inte bild från idag)

mami
2012-03-11 @ 20:09:53

Vi bidrog iallafall




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0