Hej fredag!

Nu är du äntligen här igen, och tillsammans med solen också! :))

På fredagar har jag och barnen minsann sovmorgon. Jävligt gött kan man ju kanske tycka då..
Men varför i hela fan vaknade både jag och Thea halv sju då..?! Helt onödigt må jag säga!
Men Tonni den lilla korven ligger fortfarande och vräker sej i min säng.
(Åh, när tänker han sluta smyga in till oss varje natt..?)
Ibland är det jätte gosigt att barnen kommer in och myser lite på morgonen. Men fan inte varje natt.. Och Tonni tar ju liksom upp mer plats än både mej och Fredrik tillsammans. ;)
Och min rygg.. Det blir ju inte så vidare värst mycket bättre i ryggen när lille Torsten ligger där och knör..
Men men..

Nu börjar det röra sej i min säng.. Så nu är Tonni också vaken minsann. ;)
Dags för frukost.
Vink vink!

 

mami
2012-03-23 @ 09:03:37

Ett jätte gosedjur...

Anonym
2012-03-23 @ 09:09:55

Ett jätte gosedjur...Jag kom på en grej sätt upp en grind ha ha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0