Åh herre.,

Då var man hemma och ligger äntligen i sängen. :)
Har varit hos Majsan under kvällen, och ja, vi får väl säga halva natten också kanske..

Det är för övrigt helt fantastiskt hur vissa människor kan med att bete sej och fan inte ens skämmas för det..
Haha. Jag skäms!
Asså människor som inte fattar vad gränsen går för sin egen självrespekt, eller folk som inte fattar att inget av det ena kommer att leda till det andra..
Jisses måste jag bara få uttrycka än en gång. Skrämmande..

Men ja'aa det är ju som tur var inte mina bekymmer. (Och tydligen inte deras heller eftersom vissa inte fattar bättre)
Nä så ni sover vi istället tror jag. ;)
Nattinatt!

(Bilden är dock inte från ikväll. Jag var inte heller någon bov i detta dramat..)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0