Vaken?

Nopp, inte egentligen.. :-/
Men vad fan, det vänder nog snart. *Hoppas jag..Gäsp*
Jag förbannar den där jävla väckarklockan lika mycket varje morgon! Jag hatar nämligen att bli väckt.. Något jag troligtvis inte är helt unik med kanske..men ändå!

image description

Just nu letar sej solen in emellan persiennerna och det fyllde mej med en smula lycka.
..men det var väl förbannat jävla dumt att tro att det skulle bli fint väder idag bara för det..

image description


Det är bara att inse att sommaren redan kommit och gått lika fort igen!
Men jag vill inte det!! Kanske kommer den lite, lite en stund igen..?! *Ler korkat*
Det hade ju varit fint om solen och värmen kunde infinna sej här i morgon och göra ryktet om hur vackert Sverige är på sommaren rättvisa på självaste nationaldagen.

image description
Jaja, det skulle ju inte regna i alla fall.. :-/

Nu är det väl i alla fall dags att kliva upp, väcka barn och göra oss i ordning för att sticka till dagis och skola.
Så tack för en stund och hej me er! :)

 

 

pernilla "tuttis"
2012-06-05 @ 11:03:02
URL: http://mammatuttis.blogg.se/

Vad kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0