Vaken?

 
 
 
Typ inte.. Gäsp!
Fattar inte varför jag är så jävla trött hela tiden. :-/Riktigt jobbigt faktiskt.
Jag somnar ju tidigare på kvällarna och ändå orkar jag knappt vakna på morgonen.. 
 
Jaja, vad kan man göra åt saken..? Inte ett skit just nu i alla fall. Så det är tur att man har bloggen att koncentrera sej på på morgonen. Annars hade jag väl aldrig vaknat. ;)
Nu ska jag faktiskt gå upp och äta lite frukost med min lilla familj, och efter frukosten ska vi se om vi inte kan hitta en vinnare till tandblekningspaketet. :)
Så håll utkik i eran mail och här om nån timme. ;)
 
Hej så länge!
 
Monika
2012-06-30 @ 21:01:00
URL: http://monckan.blogg.se

Samma här, konstant trött!
Brist på sol kanske?

Svar: Den teorin köper jag direkt! :)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0