Toppen och Skit..

Det blev minsann en bra dag på stan med mamma och Thea. Det var bara det sista som det inte var lika bra längre..

Fredrik och Tonni släppte oss på Avenyn och sen promenerade vi i det fina vädret bort till Vasaplatsen där vi gick in på en Sushibar som hette Sushi Mamaya. Det var lite småmysigt där inne och maten var faktiskt god. Inte så god att det är värt att åka hela vägen dit igen, men det var absolut inte ovärt att gå dit heller. :)
Mamma skippade Skake'n eftersom man bara kunde köpa in en karaff. Men vi hade verkligen jätte trevligt.
När vi hade ätit promenerade ner mot Grönsakstorget och sen gick vi bland smågatorna ner mot Nordstan. Mamma ville gärna gå in på Indiska och där inne hittade hon en jättefin klänning och ett Buddahuvud i turkost som hon skulle hänga upp på väggen i hallen.
När vi var inne på Indiska domnade plötsligt min ena hand bort och jag kände mej lite gungig i huvudet, och bara en liten stund senare domnade min överläpp och sen min tunga.. Kul, åkte på ett finfint migränanfall.. :( Försökte dock bita ihop eftersom vi hade så mysigt, men när vi kom in i Nordstan och satt och åt glass på ett ställe började det flimra framför ögonen och jag kände att jag tappade ord. Så vi ringde till Fredrik som som tur var också fortfarande var kvar i stan. Så vi knallade bort till Nils Ericson Terminalen för att möte upp Freddan och Tonni, och när vi stod där vid bilen körde plötsligt Bea, Jocke och Alicia förbi oss. :) Så huvudvärken var det bara att försöka tränga bort i några minuter till, men det gick inte lika bra nu.
När vi väl var på väg hem hade jag så jävla ont att jag började grina. GAH!
Fredrik körde hem mej så jag kunde gå upp och lägga mej och sen åkte dom ner till mamma och fikade lite och gick en promenad med hundarna.
Själv la jag mej som sagt det första jag gjorde när jag kom upp och så tog jag en Naproxen. Sen låg och slumrade i tre timmar, och nu känns det betydligt bättre. :)

Här kommer lite bilder från idag :)



 






Tusen tack för idag Mami!
I Love You! <3

mysan
2012-06-17 @ 00:07:14
URL: http://myedenvad.blogg.se

Glöm inte att just Du är unik!! <3

mami
2012-06-17 @ 09:39:46

Tack själva vi hade jättemysigt, synd du blev dålig, typiskt att sånt ska hända när vi äntligen hittade på nått utöver det vanliga, men vi får göra om det. Hoppas du mår bättre idag.. tusen kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0