Tack Mami

Kände mej lite deppig förut när jag kom hem från läkaren plus att jag hade väldigt ont, så min gulliga mamma kom och hämtade mej så jag slapp gå till och från dagis. <3
När vi sen kom till parkeringen och vi skulle gå hem ville Thea heller åka med mommo upp till skogen. Och det fick hon. Så nu är det bara jag och Tonni hemma en stund. :)

Tonni blev lite ledsen när vi gick från bilen för då kom han minsann på att han också ville åka med sin mommo. :(
Men jag fick mutat honom med hans favorit film, Snövit och de sju små dvärgarna. Så han kunde väl följa med mej hem då om han fick titta på den och om han skulle få åka med sin mommo nästa gång. ;)

image description
Min ledsna lilla gullonge med ett litet leende på läpparna. <3

Snart är det dags att börja med maten och invänta mannen och dottern. :)
Men först ska vi kolla lite på devajarna. (dvärgarna)
Så hej så länge. :)

 

mommo
2012-06-12 @ 20:29:39

Flåt Tonni, mommo förstår att du blev ledsen vi löser det lilla gubben pussen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0