Tack eller nått..

Tack som fan för era kommentarer i förra inlägget. Nu blev det inte alls ännu svårare.. ;) Hahaha!
Jag får väl helt enkelt visa upp min lille lista för någon inne på optiken i morgon och så får man väl se vad den tycker.
Och vad fan, är det så himla svårt att bestämma sej..ja då får jag väl bara köpa mer än ett par då. ;)

Nu ska jag i alla fall släcka lampan och hoppas att jag somnar snart! Hatar att ligga vaken och vänta på Janne som jävligt ofta slarvar med arbetstiderna på sin "Sanne-post". Inte heller finns det någonstans man kan vända sej till någon för att få honom sparkad och ersatt. Dåligt! ;)
Nä god natt allesammans!

image description

dite
2012-06-13 @ 00:38:37
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

hoppas du har en toppen onsdag med bra väder :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0