Sverige!

 

image description
Idag är det (om någon nu skulle ha missat det) Sveriges Nationaldag!!


image description


Fina flaggan och vacker musik!



image description


Jag har så fruktansvärt många underbara minnen från det här dagen!
Och jag hatar att Sveriges Nationaldag och våran Nationalsång omtalas på ett sånt tråkigt och smutsigt sätt. Att alla som vill fira sitt land på Nationaldagen, beundrar sin Fana och ryser av Sveriges Nationalsång automatiskt ska behöva bli kallade rasister.. Det är inte okej!
Så därför ska jag nu kliva upp ur min säng, sätta mej vid bordet och äta frukost med min familj och sätta på Du gamla, du fria på repeat! För jag älskar mitt Land och jag älskar dess Fana och jag ÄLSKAR våran sång!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0