Svårstartad

 
Varför är det så jävla svårt att vakna vissa dagar..?
Idag är en sån dag. Ligger med ett öga halvöppet och försöker skriva. Fast jag slumrar ju typ till mellan varje ord.. Och så jävla sent somnade jag ju inte heller. Hum.. :-/
 
Snart måste jag i alla fall upp så vi hinner bort med Tonni till dagis. 
Sen tänkte jag att jag och Thea skulle ta bussen ner till Sävedalen så jag får uträttat mitt jävla bankärende som jag har skjutit på i flera veckor.. ;)
När vi är klara där så ska vi åka till Allum. Jag ska nämligen på återbesök hos optiken med linserna. :)
Ja och sen är det väl bara för oss att käka lite lunch och sen åka och hämta Tonni igen. 
Så ser våran dag ut i alla fall! ;)
 
Nu är jag en smula piggare också, men har fan sån där "trött-huvudvärk". :(
Jaja, nu har jag inte tid att ligga här längre. 
Upp och hoppa!
 
Madde
2012-06-27 @ 09:24:30
URL: http://madelli.blogg.se

Puss på dig söt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0