Söndagkväll

Tonni somnade gott i soffan förut men Thea kämpar fortfarande för att hålla sej vaken. ;)
Hon fick nämligen tillåtelse att vara vaken lite längre idag, bara för att.. Hehe. Hon har ju ändå sommarlov. :)
Men snart ska jag skicka in henne i hennes säng oavsett, så jag och mannen kan glo på film innan det är dags för oss att gå och lägga oss också. :)

Huvudvärken är fortfarande väck! Helt underbart!!
Det har nog varit en jävla fördel att jag faktiskt bara var hemma och tog det lugnt idag.
Heja mej vad duktigt av mej att faktiskt lyssna på min kropp för en gångs skull. ;)




 
Nu sätter vi punkt än en gång.
Hej så länge! :)
 
mami
2012-06-17 @ 22:29:43

Fortsätt att lyssna innåt, jag lovar då blir det bra...

A N G E L I J N Aa
2012-06-17 @ 22:35:07
URL: http://angelijnas.blogg.se

allt bra ?:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0