Smaskens!

Tänk att jag alltid får till så go mat trots att jag inte ens tycker om att laga mat. :)


Nu när alla är mer än mätta ska vi sitta och ta det lite lugnt en stund innan det är dags att hoppa in i duschen.
Det var tydligen jätte viktigt att Thea skulle duscha först. ;) Och eftersom det inte spelar någon större roll för Tonnis del så kan väl Thea få duscha först då.
Sen är det dags att smörja in dom, ta på pyjamasarna, borsta tänderna och sen bädda ner dom små sniglarna. :)


Nu är det bara att hålla tummarna för att mina nya glasögon och linser kommer i början på veckan.
För jag hatar att gå omkring och vänta. ;)
Sen väntar jag på lite andra skojigheter i brevlådan som också gärna kan få komma så snart som möjligt!


Men nu sätter vi punkt så länge tycker jag.
HejHej! :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0