Slut

Slut på nattsömnen, slut för Thea på dåliga avdelningen, slut med gamla slitna glajerna och slut på min första termin i skolbänken igen. :)
Jisses så skönt det ska bli med sommarlov nu. Både för mej och Thea.
Tonni kommer att gå kvar på 15timmars fram till v.28.

image description

Oj vad jag är stolt över mej själv idag. Tänk att jag klarade hela terminen utan att hoppa av. Och tänk att jag klarade alla kurser och till och med fick högsta betyg på allt. :-/
Fan vad jag är bra! Haha! *Klapp på axeln*

Men nu sätter jag punkt här.
God morgon och hej så länge! :)

image description

 

mami
2012-06-13 @ 09:40:36

Miljoner Grattis till dig, nu får vi umgås lite mer,,

DUKTIG e du Grym faktiskt HEJA HEJA...

Julia W (Teamryttarna)
2012-06-13 @ 09:45:54
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Hejhej, jättefin blogg du har!

Följa varandra via bloglovin? :)

♥ Sojka ♥
2012-06-13 @ 13:46:01
URL: http://www.sojkasframtid.se

Vad fin blogg du har!



Sv:Vad kul att du ville lämna ett avtryck! :) Välkommen hit och tack så mycket! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0