Sivanmys!

Ligger i sängen och snorar medan Sivan-Skivan springer omkring och letar nya äventyr. ;)
Hon är så jävla söt, gosig och nyfiken min lilla bebis. Duktig är hon också. Kommer när jag ropar på henne och börjar fatta när jag säger nej när hon nafsar på mej eller saker. :) Hon biter inte, bara smakar lite. ;)


image description

image description

image description
Thea och Skivan är också kompisar faktiskt! :)

*

Fick pluggat lite förut i alla fall. :) Tänkte jag skulle läsa lite i min bok som jag inte rört på några dagar nu..
Sen på det Big Brother Final! Äntligen är skiten över..! Hahaha. Och vem som vinner, ja det är väl inte så svårt att lista ut.. ;)

 

image description

Nä, dags att läsa lite då.
Hejsvejs!


Anonym
2012-06-03 @ 19:52:42

Hon e faktiskt väldigt söt råttan alltså..

Sandra- med pojke i magen
2012-06-03 @ 21:46:23
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

guu vilken söt råtta :D

Jag tror hanna vinner, men hoppas amandus :D



SV

haha jaa de skulle ja me behövt höra...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0