Ojdå..

Det blev visst lite shopping idag också. ;)
Köpte ett par korta och ett par långa leggins leggins och ett nytt linne till mej. Nya trosor och kallingar till barnen. Ett par ballerina skor till mej och nya foppatofflor till Tonni, och så köpte jag och Thea en lite försenad 30 års present till granntanten. :)

Vi träffade ju Tarzan och Leo också.
Jisses så längesen det var.. :(
Min lille gudson hade ju blivit jätte stor kille ju. <3
Och Thea och Leo levde verkligen rövare inne på Allum vill jag lova. Hahaha.
 
Busungarna leker jage. :)
 
  
*Tittut*
 
Väntar på Theas pannkakor. :)
 
Nu ska vi strax på Theas dagisavslutning, vi väntar bara på att Freddan ska komma och hämta oss.
Sen är det bara att åka hem och sätta igång med maten, och så får vi ju lämna paketen till Lisa också. :)
 
Så här ser min lilla avslutnings tjej ut.
Lite söt är hon allt. <3
Men nu är det dags att sätta Punkt!
Hej så länge!
 
mommo
2012-06-20 @ 19:53:39

Så söt hon e i vit fin klänning o klocka stora damen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0