Oj!

Hittade en bild på mej själv på min mammas kamera igår när jag skulle lägga in bilder från när mamma och Thea var på cirkusen, och herre jävlar vad chockad jag blev när jag såg detta kortet. Nog för att jag minns att jag var mycket större än vad jag är nu, men att jag var så stor... :-/


Detta var i Juli 2010.

Försökte hitta någon mer bild från den tiden på min dator men eftersom den nyss är omformaterad så finns inte så mycket här på.. Däremot hittade jag en bild som var från Februari 2011, alltså bara 7 månader senare.


(Vad jätte glad jag såg ut där.. ) ;)

Helt sjukt.. Måtte man aldrig misshandla sej själv så igen!

Jaja, var bara tvungen att dela med mej av den feta chocken ;)
Nu ska jag väl snart se till att komma i säng så man inte är hur död som helst i morgon när barnen tycker att det är dags att vakna.

Hejsvejs!

image description

Sandra- med pojke i magen
2012-06-13 @ 23:15:30
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Men ojj vilken skillnad :O Duktigt av dej!

Va de av ren vilja?



SV

Tack :D

Madde
2012-06-14 @ 13:59:51
URL: http://madelli.blogg.se

A jävlar, hade typ glömt av att du vart så stor!
Känner inte igen dig på bilden för fän!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0