Mysdag på Allum

Mötte Bea och Alicia strax innan det var dags att gå in till optiken och prova linserna. Eftersom optiken var lite försenad så passade vi på att prova lite brillor så länge.
Bea hittade ett par till sej som var riktigt fina faktiskt. :)
Är sjukt imponerad över att det blev så jävla bra med linserna. Jag serKunde ju till och med läsa nedersta raden utan problem. :-0 Sjukt bra! Det kunde jag ju inte ens med mina glasögon som jag haft sen 2008. ;)




Sen hittade hon ett par som var mindre snygga ;)


Alicia passade inte så jätte bra i glasögon om man säger så. ;)


Sen knallade vi bort till Eat café för att fika lite, och så kom mamma också. :)




Thea ville inte så gärna vara med på kort. ;)

Sen var vi ju självklart tvungna att shoppa lite också. ;)
Jag köpte två tröjor till mej, en klocka till Thea och varsin mobilväska till mej och Thea, och så fick Thea ett par nya örhängen av sin mommo. :)
Idag hittade vi ingenting till Tonni. :-/ Men mamma ska se om hon hittar en ny plånbok till Tonni en annan dag, för det behöver och vill han ha. :)



Ja man är ju inte alltid ashet bara för att man är fotomodell ;)


Väntar på att mommo ska bli klar så att vi kan åka.


Det blev en riktigt bra dag, helt klart. :)
Men nu är det dags att sticka ner till Ica och handla middag och sen kommer ju Nickan också.


Hej Hej!

mami
2012-06-19 @ 18:41:09

Helt klart göööör mysigt igen, trots dyr fika tur kaffet va gott... Sen var jag tvungen att få nått i magen efter allt promenerande så 5 st bitar sushi i Partille centrum miso soppa o grönt the 40 kr gött, sen upp i skogen m grabbligan, nu e jag dödstrött, puss på er alla.

Bea
2012-06-19 @ 19:55:18

Ta k för en as nice dag!! Måste vi göra om snart!! :) iI love u!! Ge Thea en Bamse puss från mig och säg att jag saknar henne redan!! <3

Bea
2012-06-19 @ 20:03:02

Åååå vilken mysig dag vi hade!! <3 Det får vi göra om snarast!! ;) I love u!! Och ge Thea en Bamse puss och säg att jag saknar henne redan massor!!! Pöss!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0