Mys!

Har haft en underbar kväll med min fina Lina.
Åh vad jag har saknat henne!
Men nu har jag tankat massa Linakärlek, så nu klarar jag mej nog tills vi ses igen. ;)
 
Vi har suttit på balkongen och tjötat i timmar och så har vi faktiskt åkt lite bil också. ;)
Vi var ju tvungna att åka till Shell och köpa cigg, glass och lite godis.
Sen åkte vi hem och drack en kopp te, och nu har hon åkt. :(

Men vi har inte setts för sista gången inte! ;)

Här är jag och Lina på väg till Göteborgskalaset 2006. ;)

 
Men nu är det minsann dags att gå och lägga sej så man orkar gå upp i morgon när sniglarna kommer och hoppar på en. ;)
Hoppas ni haft en lika skön midsommar som jag har haft.
Ha det toppen!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0