Middag och trasigt barn..

När vi väl kom hem från dagisavslutningen var det bara att ställa sej med maten på direkten. Men hann inte så mycket mer än att skära laxen i bitar innan jag hörde ett vansinnigt illtjut ifrån vardagsrummet. Det var min lille son som hade sparkat i sin stortå i bordsbenet så att nageln böjdes upp till typ mitten och blödde som bara den. :(
Så det var bara att släppa middagen och agera sjuksyster! Och nu får man bära lilleman vart han än ska. Fy vad ont han har min lille stackare. :(



När han väl var omplåstrad och låg i soffan med den lille foten på en kudde fick jag i alla fall lagat klart maten. Åh jävlar vad gott det blev!! Fan vad jag är bra. ;)

 
Nu sitter barnen och myser lite innan det är dags för dom att sova. Och sen när dom väl somnat kanske jag och Fredrik skulle ta och glo lite på någon film. Frågan är ju bara vilken.. Men det löser la sej. ;)
 
 
Punkt så länge!
 
mommo
2012-06-14 @ 19:49:00

Blåsa lite på tån från mommo kramar...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0