Mat!!!!!

Just nu sitter jag på balkongen och tar en kort paus innan det är dags att åka igen.
Åh jag är så hungrig!! Skulle kunna äta lite vad som helst just nu. :(
Det är ju verkligen bara för att man inte får äta nu som man är så vansinnigt jävla hungrig, för i vanliga fall har jag inga problem att gå en förmiddag utan att äta något. :-/ Irriterade!

image description

Men om lite mer än två timmar får jag i alla äta en halvtorr sjukhusmacka. ;)
Och hur äckliga dom än är egentligen så är dom konstigt nog alltid vansinnigt goda när man är nyopererad och äntligen får äta något. ;)

Nu ska jag återgå till att göra ingenting i en halvtimme.
Så hej me er! :)

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0