Lördagskväll

Sitter här med paddan och kikar runt lite. En smula farligt ibland kan jag säga..
Jag hade verkligen lovat mej själv att ALDRIG gå in på Hanna Widerstedt's blogg, och hade det inte varit för att jag var inne på blogkeen och råkade dra fingret med en hackig rörelse så hade jag heller aldrig hamnat där inne. ;)
Men va fan..
Har inte bestämt mej för om jag "hatar" brudfan eller om jag tycker hon är skön.. Jag får nog återkomma om det där. Eller så skiter jag i det. Rätt jävla oväsentligt ändå. ;)

image description

Hur som helst så ska jag strax frossa sönder i mitt lördagsgodis. Men först ska jag tvätta nyllet och slänga i lite färg i kalufsen. ;)
Ha en skön lördagskväll gott folk!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0