Lördag!

 

image description

Det ser ut som det är ganska fint väder bakom persiennen, men åter igen skulle vädergudarna bara driva lite med mej.
Här ska det nämligen regnar hela dagen typ.. :(

image description

Och vi som ska till Fredriks föräldrar idag. Typ bästa platsen i världen när det är sommar och fint..
Dom bor ju verkligen mitt ute i skogen där barnen kan springa ut och in som dom vill. Ja, nu kan dom ju visserligen det när det regnar också, men det är ju inte lika trevligt, och inte fullt lika lätt..

Jájá,,
För övrigt har jag nog sovit ganska gott inatt. Ja efter att jag tillslut somnade vill säga..
Kollade på en film i min ensamhet igår kväll/natt som för mej till viss del är en spegel av mej själv och mitt liv förr.
Lipar alltid till den filmen, (och några till..) ;) och igår när man satt helt själv och tittade, ja men då blev man ju ännu mer känslig. Hahaha!
Så som sagt, när jag väl somnade så jävlar gick det fint. ;)

Men nu ska jag gå upp och äta lite frukost med min lilla familj och sen är det väl dags att göra oss i ordning för att sticka.
Vi ska ju förbi Allum och byta två tröjor som jag köpte igår. Det är ju som vanligt när jag handlar kläder..
Jag hatar att prova kläder i butik, så jag köper vad jag tror passar eller sitter snyggt och så provar man det hemma och i värsta fall om det inte skulle passar eller som i det här fallet inte sitta som jag önskade, ja då åker man bara och lämnar tillbaka skiten. Och vipps så slapp man stå och svettas i massa provrum. ;)

Men nu säger jag hejdå så länge!
Och god morgon på er för fan!

image description

 

Emma Lannebrink
2012-06-09 @ 09:24:49
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

sv: hehhe :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0