Jag njuter lite

Barnen är på dagis och jag ligger i badet med min Bitterfitta-bok. (Och bloggen då)
Har suttit och läst en stund och kände att jag frös en smula. Sådär ni vet när man fryser inifrån. Så jag tänkte att jag faktiskt skulle unna mej ett bad, lite bloggande och sen läsa vidare innan det är dags att gå upp, göra sej i ordning och sen sticka till skolan. :)

Samtidigt som jag suttit och läst har en massa idéer snurrat i mitt huvud. Egentligen idéer som funnits där till och från i flera år..
Kanske ska man ta sommaren och se om det går att förvandla tankarna till handling? Det kanske skulle bli kul. ;)
Vi får väl se hur det blir med den saken. Jag är ju expert på att komma på en massa nytt hela tiden, men jag tröttnar ju så fort av någon outgrundad anledning.
Eller nä förresten, vi skyller väl det på ADHD'n vettja! ;)
Ska man nu vandra omkring med en diagnos så kan man väl ibland få skylla på skiten också, annars känns det ju för jävla ovärt faktiskt. ;)

image description

Nä nu ska jag fortsätta läsa så jag blir klar någon gång. ;)
Ha det toppen!

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0