Illa!!

Åh fy i helvete vad jag mår illa nu då.. :-/
Har legat och "bett" till den vita porslinsguden en bra stund nu. Hua!
Och vad an detta?!? Inte en jävla aning faktiskt.
Kroppen kom kanske på att jag hade ätit något som jag egentligen inte tycker om? (Rökta laxen..)

Nu sitter jag i alla fall på balkongen och det börjar kännas lite bättre. :-/
Men någon middag blir det nog fan inte för min del idag inte.
Och man får ju innerligt hoppas att det inte är något på riktigt nu för jag måste till skolan i morgon ju! :-0
Men va fan, det återstår att se..

image description

 


Äh, hej me er!

Ansi
2012-06-10 @ 17:29:10
URL: http://vadstrom.blogg.se/

Krya på dej tjejen!!

Har sett dej kommentera Annicas blogg =) Haha du är underbar med dina kommentarer!!

Må gott, kramis Ansi




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0