Håll i hatten!

Då har jag varit i skolan för sista gången på några månader. ;)
Efter skolan åkte jag och Sarah till Allum för att ge oss in i glasögondjungeln. Och helvete vad svårt det var att välja..
Ingen av dom glasögonen som jag la ut igår var lika snygga i verkligheten. :-/ Så det var ju bara att börja från början. Hahaha.
Tillslut lyckades vi i alla fall hitta några som jag kunde tänka mej, och sen var det ju bara att börja välja bland dom.. Det slutade med två par! ;)

Jag och Sarah hade för jävla roligt inne i undersökningsrummet. Den stackars oprikern måste ju undrat vad fan det var för fel på oss. Och ska jag vara ärlig så undrar jag det också!! ;)

Sarah tyckte att en dokumentation var nödvändig när jag fick på mej dom fantastiskt vackra glasögonen som dom har och testar glasen i. Så håll i hatten, här ska ni få se!!

HAHAHAHAHA!

MEN, min kära chokladtomte är inte heller asgullig när hon överrumplas med kameran ;)

Hon kanske blev en smula rädd för mej i testglajerna..? ;)


Här kommer i alla fall bilder på dom:
(Dock blev det tvärt om nu då, för dom är inte alls snygga på bild) :-/



Dom lila är inte alls så lila i verkligheten..


När vi äntligen var klara gick vi till Subway och käkade en "examenslunch". ;) Mums!
Och sen åkte vi hemåt och mötte Majsan där vi blev ståendes en bra stund och tjötade. :) Därefter var det dags att hämta hem mina små mördarsniglar, och nu ska jag sätta igång med maten tänkte jag.
Så hej me er!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0