God morgon!




Nu är vi vakna och om en stund eller två är det dags att knalla bort till dagis med Tonni.
När vi har lämnat in vildingen ska jag och Thea gå hem en liten stund för att sen ta bussen ner till Allum.
Tjoho! Jag ska prova mina linser som kom igår. Och så kommer nog Bea och Alicia också.
Därefter ska vi kolla på leksaker. Det har Thea minsann bestämt. ;)
Har jag tur kanske jag kan få kolla på något också. Hahaha!
Och sen skulle mamma komma förbi och fika med oss innan det är dags att åka och hämta Tompen igen. :)

Och i eftermiddag kommer Nicole också. 
Då är det nagelfix som gäller. :)
Men nu är det dags att sätta punkt för den här gången. 
Vinkivink!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0