Fötter och Mat

 Underbar rubrik va? ;)
Det är inte så illa som det låter. Hahaha!
Tänkte bara lägga upp bilder på mina lilltår samt min middag. ;)
 
Jag köpte ju nya skor igår. Ett par jättefina ballerinaskor från DinSko.
Så här ser dom ut:
 
Och så här ser mina lilltår ut idag:
 
 
AJ!
 
 
Sen var det middagen också..
Visst är det väl förbannat jävla gott med sallad när det är så varmt? :)
 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på film med barnen innan dom ska gå och lägga sej.
Så ha det gött. Hej så länge!
 
Marléne - mamma till Nova och Noel <3
2012-06-21 @ 22:50:55
URL: http://novanoelsmamma.wordpress.com

Tack så mycket och kul att du kikade förbi! By the way... Har en likadan blåsa på tån, blir alltid så till sommaren. Aj!
Trevlig midsommar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0