Det blev ingenting med det..

Nopp, det blev inget gårdshäng idag.
På väg till dagis fick Thea syn på Mia och ville hellre stanna hos henne än att gå med till dagis, så jag fick gå själv. 
Sen fastnade ju givetvis jag och Tonni också på hennes underbara lilla uteplats. ;)
Och tror ni jag fick med mej Thea hem därifrån när det var dags att gå hem? Icke! 
 
Så nu är det bara jag och Tonni hemma, en liten stund i alla fall. 
Färskpotatisen står på spisen och snart är det dags att sätta igång med laxen. Mums
 
Sen kommer ju Kim snart också. Trevligt värre. 
Och, hinner jag så ska jag se till att dra igång Tävlingen ikväll, men i värsta fall får jag kanske ta det i morgon. Så håll utkik helt enkelt! :)
 
Nä nu hinner jag inte sitta här mer. 
Så hej hej! 
 
(Inte från idag..)
 
sofiahassan - Civilingenjörsstudent
2012-06-27 @ 19:35:53
URL: http://sofiahassan.blogg.se

fin blogg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0