Den döh!

image description

Trots att jag hade jättesvårt att somna inatt så lyckades jag ändå vakna fem minuter innan klockan ringde. :-/
Så nu ligger jag här nyvaken och är både pigg men på något skumt sätt ändå lite trött. Mysko..
Men mår bättre för jag ju definitiv inte. Nä mår riktigt illa just nu. :-/
Hade det inte varit för att jag faktisk har gjort grav.test så hade jag misstänkt skarpt att jag var gravid nu. Men det är jag som tur var inte!
Där emot är det väl kanske dags att sluta med gluten för att se om det kanske är det i alla fall..
Fick ju en jätte lång kommentar i ett av mina inlägg igår av en tjej som egentligen sa det jag redan vet, men kanske blundar för.
Helvete! Lycka till att få mej att käka glutenfri skit. :-/ Men det kan ju vara värt ett försök i alla fall. Och vid åtta får jag ringa vårdcentralen och kolla om min läkare är tillbaka, och är han det ska han fan få höra att jag är trött på att dom bara skjuter upp problemen med värktabletter och liknande hela tiden.
Nä nu får det vara bra!

Ja och nu får jag väl försöka ta mitt illamående i tassen och kliva ur sängen. ;)
Så hej me er så länge!

MajS
2012-06-12 @ 08:36:31

Lycka till idag!

Sanne
2012-06-12 @ 08:47:32
URL: http://ninna.blogg.se/

Tack döh!

Nu var han äntligen tillbaka! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0