Dags..?

image description

Kanske dags att sätta igång..
Men är så jävla omotiverad! Fast det är väl bara att bita i det sura jävla äpplet! Pust!
Sen måste jag ju göra klart den sista svenskauppgiften idag också..
Nu blev jag plötsligt ännu mer omotiverad känner jag. ;)
Att gå in, lägga sej i sängen och dra täcket över huvudet känner mer spännande just nu faktiskt. Hahaha!

Man skulle ju fan varit miljonär så att man kunde anställt en massa människor till varje tråkig jävla syssla!
Men nu är jag istället en fattiglapp som får se till att göra saker och ting själv om det ska bli gjort. ;)
Får satsa på miljonärslivet "in next level" helt enkelt. Hahaha!

Nä här kan jag inte sitta och fördriva tid längre..! Hej så länge.

image description

(Inte idag. Men det kanske ni kunde listat ut på egen hand..)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0