Bara jag?

Asså är det bara jag som inte kollar på fotbollen idag och som uppriktigs sagt struntar fullständigt fan i hur det går..?!

Att det ens får kallas sport.....? Ett gäng vuxna män som beter sej som små galna barn som kom från en taskig barndom där dom aldrig fick några leksaker och därför nu i vuxen ålder springer benen av sej för att lyckas få tag i en ynka boll. :-/ Ser inte sporten i det alls.
Va fan, ge alla gossarna varsin boll istället och låt dom sen springa fram och tillbaka i en klunga medan dom måste hålla koll på sin egen boll istället. Då jävlar ska ni få se på sport gubbar. ;)

image description

Nä nu ska jag stämpla ut för idag i alla fall, och så hoppas jag innerligt att jag mår bättre i morgon.
Ska oavsett vad ringa läkaren och se till så att han kommer igång där han satte utredningen i någon form av "viloläge" för mer än ett halv år sedan. Morr!

Tack för idag, slut för idag.

image description

 

Micaela
2012-06-12 @ 00:07:24
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Svar: Tack för båda dina kommentarer tjejen! :) Blev otroligt glad :D

KandyKupps
2012-06-12 @ 01:01:54
URL: http://kandykupps.webblogg.se/

Så söta grisar, haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0