Tisdag!

 
Trots få timmars sömn har jag ändå sovit väldigt gott! :)
Känner mej relativt utvilad måste jag säga. 
Men något som är konstigt är att när barnen sov på varsitt håll så sov båda ungarna till halv nio-nio, men så fort alla är hemma så sover man bara till halv åtta.. Och med man menade jag ungarna! ;)
Mycket underligt!
 
------
 
Idag ska vi till Bea och Alicia! <3
Vi ska ha picknick, och Tonni har bestämt att han och Bea ska spela bowling. :)
Tonni har även lovat mej att han inte kommer att jaga Alicia om hon inte vill det. Haha.
-Men Tonni, Alicia kan ju inte ens gå ännu.
-Nähä, nä men då ska jag verkligen inte springa och jaga henne mamma! Bara vara snäll och klappa henne på håret. :)
Goding!!
 
Mina små sniglar!
 
Mosters finaste Alicia! <3
 
Anonym
2012-07-24 @ 11:13:58

Tonni jag älskar dig din lilla plutt!!! Jag tror att Alicia vill busa massor med dig idag!!! Puss!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0